SiESTA!

Nu har jag kommit hem ifrån SiESTA! Det har varit helt underbart, längtar tillbaka som in i bangen. Men samtidigt är det skönt att vara hemma igen för jag har blivit jätte sjuk, var så trött igår så jag somnade i badkaret och vaknade av en kalssup (hur tusan stavas det?), inte så jätte bra. Men här kommer iallafall lite bilder ifrån festivalen!
Tälts
Benjamin
Niklas
Linnéa
Massa folks
Daniel Adams Ray
Vi hade jätte fint väder precis hela tiden
Vilket gjorde att det blev väldigt varmt så folk sökte sig
till skuggan. (nu kommer bilder som Mimmi tagit)
Mimmi
Anna
Festivalstök
Emily och Hanna
Gustav och Albin
Linnéa och jag
Emilia och Sara
Jag och Benji

Kommentarer
Postat av: moa

åå, nästa år kommer vi tillbaka!

2011-06-06 @ 14:08:59
URL: http://postcardsfromx.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Lätt! Och då borde vi ha ett gigantiskt tält där alla kan sova tillsammans, eller komma dit tidigare så alla kan vara i samma camp!

2011-06-06 @ 14:17:16
Postat av: Mimmi

Possen på siiiesta, taggar näästa år!!

Herregud så trevligt vi hade det!

2011-06-06 @ 15:37:52
URL: http://mimminea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0