är du en zombie? nej jag färgar bara håret

Just nu sitter jag på badrummsgolvet och väntar på att mitt hår ska förvandlas från brunblontblekt hår till fireing rött! Det ser lite ut som att jag är en blodig zombie för färgen stänkte ner hela min bröstkorg och hals... Nu är jag ännu mera sugen på att vara med i ett zombiewalk!
Solbränd och trött viking innan färgning.
Såhär ser det ut just nu, kommer visa sen när allt är klart, ja!

the bike song


bang bang bang


moooomiiin


stora grejor

Långa naglar
Lång kvinna, kort man
Lång korv
Långt hår
Stor glass
Stor groda på liten bild

burden in my hand

Nostalgi

black hole sun

Fan vad jag hatar att bråka.

intressant va?

Nu försöker jag komma på något riktigt intressant att skriva här men jag kommer inte på något.

sweet disposition


viking

Idag har jag suttit vid en eld princip hela dagen förutom när jag suttit fast i gammla straffstockar med fötterna. Jag längtar tills jag får min kniv så jag kan tälja på dagarna. Min husbonde heter Ralph och är jätte snäll och jag har vant mig vid att se döda djur överallt. Svanvingarna på loftet såg ut som ängelvingar. Det finns stora spindlar även i Sverige. Mina fötter luktar jätte konstigt svett och mitt hår luktar as mycket rök.
Jag gillar mitt jobb.

en favorit i repris


I want to be loved by you


long nights

Kan inte sova utan honom, det är för kallt och tomt.

chat noir

Klockan är ungefär 9 och jag måste gå och lägga mig. Tror inte jag har lagt mig såhär tidigt sen några år sedan, känns ganska mysigt typ som att man är 10 år igen. Så blir det när man åker tillbaka i tiden!
Världens finaste bok från världens finaste pojke.
Ska ha med mig den överallt och skriva ner allt möjligt. <3

close to me


mau

Idag har det varit en riktig seg dag, har sovit och och ätit frukost och duschat i slowmotion. Kan inte fatta att jag ska upp vid 6 varje morgon sen när jag börjar jobba i vikingabyn, men det blir nog roligt. Just nu sitter jag och väntar på Benne så ska vi ta oss hem till Timothy och träffa honom och Hanna, det blir mysigt. Ikväll ska det firas ytterligare en födelsedag och sen ska jag sova de sista nätterna med Benji innan han åker till fucking Jamaica... Buhu.
Did you say milk?

dinosaurie-pojken

Har träffat dig varenda dag nu i typ 3 veckor, ibland har vi sovit över, ibland har vi varit från tidig morgon till sen kväll.
Hur mycket jag än är med dig så tröttnar jag aldrig, vill bara ha mer.
Vill ha dig och nu har jag dig.
Är så otroligt himla hujedanmej sjuttongubbarsglad att det är helt galet!
Dina fingrar flätade med mina passar så otroligt bra att det känns som våra händer smälter ihop och blir till en.
Snälla åk inte till Jamaica, Benjamin.
Stanna här med mig!

det er for vildt

Nu är mamma och pappa hemma igen och det känns hemskt. Jag var inte klar än med att leva mitt egna liv men jag måste säga att jag utnyttjat dagarna så mycket som det gått iallafall. Tack alla ni som hjälpt till att göra dessa 4 dygn helt fantastiska. <3
Här kommer några få bilder.
'

Cyanide & Happiness - Repulsel


tom i julimånad

Vill inte att det någonsin ska bli onsdagkväll. Allt är så bra nu, jag är aldrig ensam. Kan inte vara nyttigt att vänja sig vid att träffas varenda dag hela tiden, kommer känna mig tom i julimånad.

my doorbell

Livet rullar på och dagarna är fyllda med vänner, musik, sol och glädje. Känns så galet otroligt himla bra att få ta hand om lägenheten själv utan föräldrar som säger till en vad man ska göra hela tiden!

we are the people


meet a bear


poplöst i folkets park

Igår så spelade Niklas med sitt band Poplöst i Folkets park
på den STORA scenen!
Niklas och Kevin
En jätte rolig snubbe som dansade en massa och gav dom sedan
en afrikansk 100-lapssedel.
Jag och Niklas var jätte coola! Host host
Timothy
Benjamin och Niklas lekte Bläckfisk
Vi träffade på Farbod som stolt visade upp sitt skägg
Jesper
Jag och Hanna
Hanna
Benjamin och jag
Råcken råll!

SiESTA!

Nu har jag kommit hem ifrån SiESTA! Det har varit helt underbart, längtar tillbaka som in i bangen. Men samtidigt är det skönt att vara hemma igen för jag har blivit jätte sjuk, var så trött igår så jag somnade i badkaret och vaknade av en kalssup (hur tusan stavas det?), inte så jätte bra. Men här kommer iallafall lite bilder ifrån festivalen!
Tälts
Benjamin
Niklas
Linnéa
Massa folks
Daniel Adams Ray
Vi hade jätte fint väder precis hela tiden
Vilket gjorde att det blev väldigt varmt så folk sökte sig
till skuggan. (nu kommer bilder som Mimmi tagit)
Mimmi
Anna
Festivalstök
Emily och Hanna
Gustav och Albin
Linnéa och jag
Emilia och Sara
Jag och Benji

RSS 2.0