in the light

Har rensat lite i hjärtat nu..
Hur mycket jag än tar finns det ändå lite kvar.

inga kläder

Äntligen har jag fått lite Spotify timmar så att jag kan lyssna på Veronica Maggios nya skiva Satan i gatan! Alla skriver om den, till och med min mamma och tycker att den är så bra men allt jag kunde lyssna på var korta teasers på YouTube. Så ifall du är i en sån situation som jag var i innan och snart kommer bli igen så kan du iallafall lyssna på den här korta snutten som jag tycker är så otroligt fin och fantastisk och genialisk och allt sånt bra.

cykelsnubbe

Istället för att städa fick jag syn på den här härliga snubben som cykla fram och tillbaka runt och bakom och framför. Sjöng lite för sig själv gjorde han också. Jag tog kort i smyg på honom. Var ju bara tvungen.

 

 

 

"If you don't know where you're going...

Any road will get you there"

- Lewis Caroll


I'm so hot for her and she's so cold

Jag kan inte vänta till helgen, mina två bästa vänner från Varberg kommer och ska fira Valborg här! Ska bli så skönt att få träffa dom igen! Men nu måste jag städa lägenheten så det blir fint när de är här.
Ibland funderar jag på att flytta hemmifrån, nu. Det är ingenting sånt att jag inte trivs hemma eller så, nej nej! Det hade bara varit så skönt med eget ansvar och så får man ta hem kompisarna när man vill och hur länge man vill. Ja, det hade verkligen varit något!

två brudar med grymma röster



ett ryck

Jag hitta den här rocken (?) i min garderob.
Så fick jag ett litet ryck och klippte i den så blev det en väst och en kjol istället.
Så kan det gå. (fast kjolen är dock inte seriös)

chubby cuppy cake boy

Den här ungen vill jag adoptera, gömma under min säng och ta fram när jag känner mig ledsen och bara låta honom sjunga för mig.
.

jag vill bara känna hur du smakar

Så jäkla kul!

it's easy... just put your lips together!

Nu har jag tagit ett låååångt bad samtidigt som jag lyssnade på min en annan planet-spellista. Imorgon börjar skolan igen och det känns skönt för trots det hemska så har ändå mitt lov varit väldigt bra. Har träffat en massa nya härliga människor och gjort roliga saker så det har typ varit fulländat. Förutom att en av mina bästa vänner inte var här men nästa helg kommer hon och då är det VALBORG! Längtar! Nu ska jag sova med känslan av nyrakade ben.

 

 


fina påsknaglar

Jag har fått manikyr av en åttaåring.

en dag i parken

Idag var jag i slotts/kungsparken(?) med halva min familj.
Det var hur jätte mycket folk som solade och
picnikade, hur mysigt som helst!
Där fanns en svan.
Eller två svanar.
(bara jag som tänker på Black Swan varje gång jag ser en svan nu?)
Pappa och Ofelia var osociala och gömde sig under en filt för att
kunna se YouTube-klipp...
Det var ett gäng som tränade jätte mycket, fatta inte hur de orkade
i den här värmen. Denna bilden är väldigt inzoomad.

att se på riktigt

Jag såg dig idag.
Men du såg inte mig.
Det kändes konstigt att inte få springa fram till dig och omfamna eller kyssa dig.
Som om det inte var dig jag såg.

hemligt inspirerad

Säg inte det här till min pappa men jag vill jätte gärna köpa en systemkamera! En som är as bra men jätte okomplicerad, billig och lätt, finns det sånna? Skulle vilja ta mera bilder på olika outfits. Har blivit jätte inspirerad av bilderna på en av mina favoritsidor, lookbook.nu. Jag kan ta bra bilder med min kamera men då måste jag redigera dom innan jag lägger in dom och det är så jobbigt så därför får ni lite bilder från lookbook sålänge.
Sen kan ni få en liten musikvideo också:

hallopåsk

GLAD PÅSK ALLEHOPA! Nu är det påsk och äggen finns överallt. I Malmö så har de gigantiska ägg målade som hjärnor och ögonglobar på lite olika ställen i stan! Är det Halloween eller Påsk? Kanske Hallopåsk, höhö. Här kommer iallafall lite bilder.

 

Kyckling som håller till på våran balkong.

 

Mystiska mini-ägg och vanliga ägg som snart ska bli målade fint.

 

Ofelia med fina påskkärringfräknar.

 

Det pratades jätte mycket vid middagsbordet men sen när alla började

måla så blev det knäpp tyst för alla koncentrerade sig så.

 

Matildas ägg.

 

Pappa blev inspererad av Hallopåsk så han målade en vampyr.

 

Mamma tyckte inte om den så hon försökte måla den snällare men det

gick inte så bra...

 

Så jag gjorde ett försök men vet inte om det blev så lyckat heller.

 

Men tillbaka till de mystiska mini-äggen. De kallas för "Vaktelägg"

för de blir värpta av... Vaktelfåglar.

 

De såg precis ut som vanliga ägg och smakade likadant som vanliga ägg.

De var bara mindre och såg annurlunda ut på utsidan.

 

Mitt ägg.

 

 

Jag ville lägga in en video här med en så himla söt egg-låt som jag och min bästis var helt galna i när vi var små men jag får det inte att funka så om ni vill höra så får ni gå in här: http://www.youtube.com/watch?v=GNndX9qua1o

 

Asså seriöst gör det! Den är så himla söt!!!


hjälp!

Jag blir helt galen på den här sidan, varför måste den vara så komplicerad? Som om inte livet i sig var det redan. Jag behöver bara hjälp med hur man designar den, så om någon är bra på koder: ropa på mig!

 

 


RSS 2.0