it's easy... just put your lips together!

Nu har jag tagit ett låååångt bad samtidigt som jag lyssnade på min en annan planet-spellista. Imorgon börjar skolan igen och det känns skönt för trots det hemska så har ändå mitt lov varit väldigt bra. Har träffat en massa nya härliga människor och gjort roliga saker så det har typ varit fulländat. Förutom att en av mina bästa vänner inte var här men nästa helg kommer hon och då är det VALBORG! Längtar! Nu ska jag sova med känslan av nyrakade ben.

 

 


Kommentarer
Postat av: Miranda

Jag har också nyrakade ben! Hade inte rakat dom på hela året så det känns lite tomt utan allt hår nu. Snyft. Men älskar den nyrakade känslan så jag är glad ändå.

2011-04-26 @ 00:25:36
URL: http://ovanligflicka.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Det låter jätte bra, Miranda! Men det är ju rätt praktiskt att inte göra det på vintern för då blir det lite som extra byxor, hoho

2011-04-26 @ 16:29:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0