fast på toan

Kom försent till skolan idag som alltid och hade stressat så mycket hemma så mitt smink var helt fail på ena ögat. Gick in på toaletten och medan jag var där inne så satte sig värsta livliga och läskiga killgänget utanför. Jag vågade inte gå ut för att jag hade varit där inne så länge och ju längre tiden gick desto mindre våga jag gå ut. Tänk om de typ skulle säga något som "åå vad länge du var där inne, bajsade du eller??", töntigt jag vet men jag var paranoid. Och sen skulle jag stå framför dom med alla mina grejer och fiffla framför skåpet med nycklarna och tappa grejer. Men sedan messade min kompis mig och frågade var jag var någonstans och jag svarade att jag var fast på toaletten och inte vågade gå ut. Då var han jätte söt och höll på att säga "jo men kom ut nu och säg hej till mig, jag är vid ditt skåp" men jag bara "nej nej jag kan inte" och till slut så messade han att de gått och när jag smög ut så satt han där på bänken ensam i korridoren och väntade på mig. Jag började direkt gnälla som vanligt om vilken hemsk morgon jag haft och han bad mig berätta vad som hänt. Jag hann inte berätta allt men det gjorde inget för bara att han frågade räckte. Han är så otroligt snäll och jag känner mig stolt som är hans bästa tjejkompis. Det är sådana här småsaker som jag tycker betyder så himla mycket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0