I go about things the wrong way

Jag ser riktigt elak ut på den här bilden.. Inte okej. Men jag ville visa min fina håruppsättning som jag ordnade i lördags, brukar aldrig bli bra när jag försöker sätta upp det så har oftast nedsläppt. Jag är stressad men glad ändå för jag är så himla pepp på Siesta! Det blev ju tyvärr inte Peace & Love som jag hoppades på men Siesta kommer bli grymt kul! Men eftersom jag bestämde mig så sent för att åka så har jag tusen saker som måste ordnas innan, hujedanmej.. Hur ska det gå?

Kommentarer
Postat av: Miranda

Tack så jätte mycket. Vad glad jag blir att du gillar det. Jag läser din blogg också bara så du vet, men jag är lite dålig på att kommentera.

2011-05-30 @ 22:40:56
URL: http://ovanligflicka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0