tankebubbla

Här sitter jag och äter After Eight, för det får man göra
efter klockan åtta.
Och så tänker jag på lite olika saker...
Som bland annat när jag hör ordet "hink" så börjar jag alltid tänka på en dokumentär som jag såg när jag var liten. Den handlade om en dvärgväxt tjej som hette Lovisa, precis som jag. Hennes familj hade byggt ett special rum till henne där allt var i ministorlek så att det skulle passa henne. Men det som fastnade mest i hjärnan var nog att hon badade i en hink. Det ville jag också göra.
Och sen! Tänk om alla människor såg ut såhär.
Så söta alla hade varit då!
(Nej, jag har inte pluggat någonting.)

Kommentarer
Postat av: Inez

wow, den tredje bilden är så grymt söt att jag inte vet vad jag ska ta mig till!! shit alltså!

2011-05-18 @ 22:25:34
URL: http://polythene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0