music in the kulls

Fredagshuvudvärken sket inte i mig den här fredagen heller. All stress efter en jobbig skolvecka visar sig och huvudet skriker efter andan. Men som vanligt låter jag inte den stoppa mig idag heller! Ikväll är det fest vid Musikkullarna, det är helt underbart att någon har kommit på den fantastiska idén med att ha högtalare inbyggt i kullar! Min kompis Remi från Varberg kommer hit också, har nog inte träffat honom på ett halvår nu, minst. Ska bli helt underbart! Men hans mobil funkar inte så det är lite svårt att komunicera men vi ska nog träffas på något sätt vilket fall som helst. KRAM
Gammal bild på mig och Remi när vi precis gjort inbrott i gympahallen och klättrat på klätterväggen. Den är så rolig för jag ser ut som ett fult troll som petar i näsan medan han ser ut som värsta Italiano-mansmodell.

Kommentarer
Postat av: siri

vilken fin blogg du har!

kram [:

2011-05-20 @ 22:09:48
URL: http://sirijohannajarring.devote.se
Postat av: Elsa Lovisa

Neej så glad jag blir! Tack så mycket. :D

2011-05-22 @ 22:57:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0